Nu nalkas det nya året, så ut med gammalt! (eller bara rensa sånt som samlat damm sen förra året)
Festool Ct22e med longlife-påse dock så är slangen i dåligt skick, går att använda men sjunger på sista versen. Annars en bra dammsugare. 1000kr el bud
Festool T15 med Excenterchuck borrchuck och centrotecchuck i T-loc systainer 2 batterier i OK skick.Ett gäng år gammal men funkar bra. 1500kr el bud
Festool TI 15 naken slagsruvdragare utan chuckar enbart en del som tar bort slagfunktion. I min ägo nästintill aldrig använd, köpt beg, funkar som den ska. 600kr el bud
T15+Ti15 =1900kr
Bosch Gdr 10.8v + Gop 10. 8v finns något batteri också i oklart skick, även laddare finns, 300kr st 650kr för båda maskiner inkl laddare. El bud
Graco 395 med slang gammal modell utan handtag och munstycke. Pumpar och går som sen ska. 1000kr
Går att lösa bättre priser om man är intresserad av flera maskiner.
Lägger in bilder lite senare, trodde jag hade allt men icke.
Finns i Stockholm alt Gnesta/Mariefred.
Festool Ct22e med longlife-påse dock så är slangen i dåligt skick, går att använda men sjunger på sista versen. Annars en bra dammsugare. 1000kr el bud
Festool T15 med Excenterchuck borrchuck och centrotecchuck i T-loc systainer 2 batterier i OK skick.Ett gäng år gammal men funkar bra. 1500kr el bud
Festool TI 15 naken slagsruvdragare utan chuckar enbart en del som tar bort slagfunktion. I min ägo nästintill aldrig använd, köpt beg, funkar som den ska. 600kr el bud
T15+Ti15 =1900kr
Bosch Gdr 10.8v + Gop 10. 8v finns något batteri också i oklart skick, även laddare finns, 300kr st 650kr för båda maskiner inkl laddare. El bud
Graco 395 med slang gammal modell utan handtag och munstycke. Pumpar och går som sen ska. 1000kr
Går att lösa bättre priser om man är intresserad av flera maskiner.
Lägger in bilder lite senare, trodde jag hade allt men icke.
Finns i Stockholm alt Gnesta/Mariefred.
Produkter som diskuteras: "Gnesta"
Fönsterpensel 35 mm svinborst Gnestapenseln
Perfekta penseln för fönstermåleri
399 kr inkl moms
Läs mer
Jag köper gärna Bosch Gdr 10.8v utan batteri/laddare! Är superförkyld nu, så väntar gärna lite med hämtning men kan betala på direkten (du har ju varit medlem ett tag minst sagt och det är ju inte jättepengar, så jag känner mig rätt så väldigt lugn med det) hämtar helst inte i Mariefred, men Gnesta eller Stockholm funkar finfint, men först om några dagar då.
Byggveteran
· Sollentuna
· 5 inlägg
Byggveteran
· Sollentuna
· 5 inlägg
En 1000ing vill jag nog ha iallafall, gammal spruta som jag personligen bara sprutat kanske 50 liter tot med, köpt beg för 5-6år sen, tidigare ägare hade använt på fastighetsservice, alltså mindre jobb, enligt han så hade han servat den på Anticorrosion en tid innan jag köpte den av han. Har fungerat bra det jag kört med den iallafall.
Verktygstokig
· Sörmland
· 306 inlägg
Möjlighet att skicka GOP:en?
Byggveteran
· Sollentuna
· 5 inlägg
Ok låter bra, när kan du sesMartin321 skrev:
En 1000ing vill jag nog ha iallafall, gammal spruta som jag personligen bara sprutat kanske 50 liter tot med, köpt beg för 5-6år sen, tidigare ägare hade använt på fastighetsservice, alltså mindre jobb, enligt han så hade han servat den på Anticorrosion en tid innan jag köpte den av han. Har fungerat bra det jag kört med den iallafall.
Byggveteran
· Sollentuna
· 5 inlägg
Tjena, är intresserad GOP multiverktyget, finns det kvar?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden