Har en begagnad skruvautomat som inte riktigt skruvar in gips skruv i botten. Blir ca 2-4 mm kvar här o där som man får skruva in manuellt i skivan. Jag förstår ju att handhavande skiljer hur bra eller dåligt det går. Men även fast jag skruvar så den borde gå in i skivan har den svårt skruva ända in. Kan det vara värt en service eller? Batterierna är fulladdade o verkar hålla ström bra.
😆 där ser man. Den är lite nött på ena sidan som jag tittat på. Och nu går den som tåget 🤗🤗🤗
Om jag får sno tråden: jag har problem med min DWC 18-4500.
Den fungerade som den skulle i både automatiskt och manuellt läge till häromdagen - nu fungerar den endast att köra baklänges, för att lossa skruv. Den går inte att köra framåt i vägen automatisk eller manuellt läge.
Jag funderar på om det kan vara glapp i riktningsknappen, men hittar han än pillar på den får jag ingen effekt - så det känns troligt det är något annat som stökar.
Någon som har några tips?
Den fungerade som den skulle i både automatiskt och manuellt läge till häromdagen - nu fungerar den endast att köra baklänges, för att lossa skruv. Den går inte att köra framåt i vägen automatisk eller manuellt läge.
Jag funderar på om det kan vara glapp i riktningsknappen, men hittar han än pillar på den får jag ingen effekt - så det känns troligt det är något annat som stökar.
Någon som har några tips?
Hittade du någon lösning på problemet? Jag har nämligen samma/liknande fel på min maskin.B Betebo skrev:Om jag får sno tråden: jag har problem med min DWC 18-4500.
Den fungerade som den skulle i både automatiskt och manuellt läge till häromdagen - nu fungerar den endast att köra baklänges, för att lossa skruv. Den går inte att köra framåt i vägen automatisk eller manuellt läge.
Jag funderar på om det kan vara glapp i riktningsknappen, men hittar han än pillar på den får jag ingen effekt - så det känns troligt det är något annat som stökar.
Någon som har några tips?
Klicka här för att svara

