Kan själv!
· Trelleborg
· 19 658 inlägg
Skrattar vi åt "decket"?
Garagebyggare
· Västmanland
· 124 inlägg
Eller bara slarvighet från mäklare, det råkade jag ut för, fick skicka tillbaks hans prospekt två gånger bara för att han slarvat så mycket med både stavning och rena faktafel. Men det kan man ju bara spekulera i, roligt blev det i alla fall i denna annons(för oss... kanske inte så mycket för säljaren) =D
Klicka här för att svara
