Mikael_L
Det går bara ett tag efter att man lagt in det.

Välj "redigera inlägg"
Välj "ta bort inlägg"
Klicka i rutan "radera inlägg" och skriv ev anledning (skriv ingen anledning om det ska bort helt, osynligt)
OK.


Startinlägget på en tråd kanske inte går att radera, jag vet inte riktigt.
Vill du ha bort det senare, eller ta bort hela denna tråden typ, kan du kontakta en moderator, antingen PM eller rapportera-knappen.

Man kan ju behöva en god anledning till att få sitt inlägg raderat också. Forumet bygger ju delvis på allt som alla bidrar med, och trådar blir dåliga och konstiga om det håller på och raderas här och var.
Inte just denna tråd dock, som den är nu. :)
 
Redigerat:
Mikael_L skrev:
trådar blir dåliga och konstiga om det håller på och raderas här och var.
Inte just denna tråd dock, som den är nu. :)
Jo denna tråd skulle bli jättekonstig om TS två inlägg togs bort. ;)

Välkommen till forumet för övrigt Alexandra!
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.