4 262 läst ·
14 svar
4k läst
14 svar
Fein 250 vs 350
Folk som vet säger att 350 vibrerar lite mindre och är lite piggare, 250in är forfarande en väldigt bra maskin, dessutom paketpriset Harald har med alla verktyg är riktigt sjysst för en hempulare 
Edit; jag har kört med lånad 350 och är också väldigt imponerad, men jag ska nog köpa 250
Edit; jag har kört med lånad 350 och är också väldigt imponerad, men jag ska nog köpa 250
Redigerat:
Men då fick ingen väska till maskinen eller?fediwu skrev:
Enligt resp. företags hemsida så har maskinen på Netonnet en Fein platsväska och maskinen från Bauhaus en grå plastback. Dessutom är Bauhausmaskinen dyrare. Blir ju billigare om man utnyttja prisgarantin men då får man plastbacken istället för väskan.
Klicka här för att svara