Ska köpa en multimaskin.
Harald har ett stort paket med en fein 250 för 1995 och Bauhaus har en fein 350 för en lite större peng.
Är det värt att gå på den dyrare?
 
Jag har en sådan på 350 och är toknöjd. Definitivt inte för många watt. Svärfar har en grön bosch på 220 w, jag tycker den är i klenaste laget.
 
Folk som vet säger att 350 vibrerar lite mindre och är lite piggare, 250in är forfarande en väldigt bra maskin, dessutom paketpriset Harald har med alla verktyg är riktigt sjysst för en hempulare :thumbup:

Edit; jag har kört med lånad 350 och är också väldigt imponerad, men jag ska nog köpa 250
 
Redigerat:
  • Gilla
Marbro
  • Laddar…
ok! Är mest för lite hemmafix så kanske räcker med 250. Gillade också paketet med mycket tillbehör!
 
Nu såg jag iofs grejen. fein 350 QLS TOP för 2499:- på netonnet, med prisgaranti från bauhaus blir det 2199:- (y)
 
  • Gilla
Biggie
  • Laddar…
Ta 350 då!!! Den är verkligen riktigt nice!
 
Har iofs aldrig provat 250 men är mkt nöjd med min 350 så för det priset ser jag inte att du ska tveka!
 
que?
 
Har haft båda. 350 vinner alla dagar i veckan.
Vibrerar betydligt mindre och avverkar snabbare.
 
fediwu skrev:
ok! Är mest för lite hemmafix så kanske räcker med 250. Gillade också paketet med mycket tillbehör!
Slå till. Du kommer aldrig ångra det. Min är omöjlig att leva utan.
 
Blir inköp av en 350 qls top imorgon, ser ut att innehålla väldigt mycket bra saker :) tack för hjälpen alla!
 
  • Gilla
Music Man och 1 till
  • Laddar…
fediwu skrev:
Blir inköp av en 350 qls top imorgon, ser ut att innehålla väldigt mycket bra saker :) tack för hjälpen alla!
Bra val. Jag är supernöjd med min. Snabbfästet är väldigt bekvämt att ha. :)
 
fediwu skrev:
Nu såg jag iofs grejen. fein 350 QLS TOP för 2499:- på netonnet, med prisgaranti från bauhaus blir det 2199:- (y)
Men då fick ingen väska till maskinen eller?

Enligt resp. företags hemsida så har maskinen på Netonnet en Fein platsväska och maskinen från Bauhaus en grå plastback. Dessutom är Bauhausmaskinen dyrare. Blir ju billigare om man utnyttja prisgarantin men då får man plastbacken istället för väskan.
 
fediwu skrev:
Nu såg jag iofs grejen. fein 350 QLS TOP för 2499:- på netonnet, med prisgaranti från bauhaus blir det 2199:- (y)
Går den igenom? Blir ju riktigt prisvärt då
 
corre skrev:
Går den igenom? Blir ju riktigt prisvärt då
Ja garanterat. Netonnet är en fysisk butik vilket var Bauhaus krav om man vill utnyttja prisgarantin. Har gjort det en gång förut mot just netonnet.
 
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.