Hej! Kanske en dum fråga men bör värmespridningsplåtarna fästas i spånskivorna eller räcker det med att "klämma" ner dom i spåren? Jag har iaf inget verktyg att vrida fast dem med så undrar om de går med åldersbeständig tejp eller kanske häfta? Tacksam för svar
 
Man klämmer bara ner dem.
 
Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.