Hej! Kanske en dum fråga men bör värmespridningsplåtarna fästas i spånskivorna eller räcker det med att "klämma" ner dom i spåren? Jag har iaf inget verktyg att vrida fast dem med så undrar om de går med åldersbeständig tejp eller kanske häfta? Tacksam för svar