Hej! Fick nys om ett nybyggt (oinflyttat) SMV-område i Halland och vi var där och spionerade idag. Kika in på min blogg för fotona därifrån. Om det är någon som vill åka dit och kolla så skicka ett PM!

nybro.blogg.se
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.