Skulle vilja haft med en C12'a i det testet och sett hur den hade klarat konkurrensen

Köpte en AEG som dom testar till mitt husbygge och är supernöjd med den, den går och går och jag har ännu inte märk att den inte orkat med det jag vill göra. Det enda jag har att gnälla på är att jag gärna hade haft en krok på den för att kunna hänga den i byxorna när man klättrar på stegar.

Synd att de inte hade med en Milwaukee också.. Det är väl samma tillverkare som AEG - fast deras "proffsmärke"..
Med tanke på att AEG vann testet hade nog även Milwaukeen klarat sig bra - men det förvånar ju inte mig som är helnöjd med en urstark Milwaukee Loktor 14.4V... 8-)

"Made in USA", något här klingar inte bra i mina öron, varför skulle just den Milwaukee skruvdragaren vara undantaget till regeln....???

Nu hänger jag inte med.. :-/

Skojar lite så här på fredagskvällen , för faktum är ju att allting förutom verktyg och handmaskiner som byggs i USA håller urusel kvalitet, har själv en milwaukeemaskin och lite snap-on grejor och det är ju klocrena prylar........

Jaja, nu är jag med på vad du menar..
Ja, det gäller i alla fall inte Milwaukee - om de nu ens är "Made in USA".

EDIT: Kollade på min. "Made for Atlas Copco /.../ in Germany"

Det stämmer, det stod det fanimej på min med....

Då har jag säkert inte fel ändå gällande amerikansk byggkvalitet.... ;)

Måste gräva i garaget i morgon och kolla på snap-on sakerna... står säkert en liten tysk inskription på dom med, eller också är det stahlwille eller gedore prylar dom har märkt om.......

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.