Det är väl pemslang i ledningsnätet.
 
Fasting65 skrev:
Det är väl pemslang i ledningsnätet.
Nuförtiden, ja. PEL var det förr, men det är samma material.
 
MathiasS skrev:
Jo det också.

Men detta med att dra i och ur PEX i en RiR installation - det tror jag på när jag ser det.

Jag använder själv Wirsbos RiR överallt och tycker det är toppen, men detta med utbyte förhåller jag mig skeptiskt till tills jag med egna ögon sett att det funkar. Försök tex att dra ur slangen när den ligger på rulle - det är svårt. Sätt ditt ett par kallbockfixturer och du kan stå och dra tills finland vunnit melodifestivalen. Det enda som händer är att du blir trött, och gammal. ;)
Hrmmm :)
 
MathiasS skrev:
Jo det också.

Men detta med att dra i och ur PEX i en RiR installation - det tror jag på när jag ser det.

Jag använder själv Wirsbos RiR överallt och tycker det är toppen, men detta med utbyte förhåller jag mig skeptiskt till tills jag med egna ögon sett att det funkar. Försök tex att dra ur slangen när den ligger på rulle - det är svårt. Sätt ditt ett par kallbockfixturer och du kan stå och dra tills finland vunnit melodifestivalen. Det enda som händer är att du blir trött, och gammal. ;)
kanske nån har kommenterat men har för mig att Finland nu vunnit melodifestivalen ;)
 
  • Gilla
Magnus E K och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.