1 262 läst ·
8 svar
1k läst
8 svar
Färgmässigt..
Haha, ja kanske lite överdrivet, men det är ju faktiskt en smaksak.bompa skrev:
Vi kör iallafall vita luckor, vita handtag, vita vitvaror(!), sedan får vi se om det blir en vit laminatskiva eller en mörkbrun. Golvet kör vi röd linoleum för att få lite färg. Om vi tar en vit laminatskiva tar vi förmodligen lite färg på stänkskyddet om vi tar en mörkbrun är det risk för att även stänkskyddet blir någon vit nyans.
Vi tycker vitt är snyggt, men har ledsnat på alla svart-vit-rostfritt kombinationer, så vi blandade in lite rött istället.
Klicka här för att svara