Vi har precis tagit över ett 60-talsradhus. Innertaket (betongelement) var slitet och på sina håll hade färgen släppt. Tidigare målning var slarvigt genomförd. Vi skrapade ned på utsatta områden och spacklade med finspackel. Vid första målningen med takfärg släppte spackel på vissa ställen. Är det någon som känner igen situationen? Ska vi använda annat material? Eller ska vi t o m slipa ned hela ursprungliga takmålningen.
 
  • Gilla
sqip
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.