Har blivit erbjuden en Färg-Cementstavmixer av märket
Rurmec EV21, det är en italiensk modell.
Jag har aldrig hört talas om detta märke förut.
Någon som vet om det är billigt skräp eller proffsgrejer?
Den har tydligen kostat nästan 2000kr och jag får den för hälften.
Den är oanvänd men har några år på nacken.
1100w och 400rpm inga växlar. 5 kg tung ca 90cm lång.
Vispen ingår.
Har sett att Jula säljer nya för ca 1200kr som är starkare men de kanske
inte är så proffsiga..
Tacksam för tips.
 
Jag skulle köra på Jula-maskinen, du får ju garanti och allt. Har vispat några säckar betong och puts med en sådan och den fungerade mycket bra.
 
Tittade idag och det är en Meec 1600w med 2 hastigheter och mjukstart
ingår blandarstav också, 995kr.
Verkar vara ett bättre alternativ
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.