Ser ju så jäkla simpelt ut, men kabeln går banne mig inte att trycka fast i någon av handtagsdelarna!
Tagit hjälp av tänger och pincetter men fästena går inte trycka ner så de fastnar! Inget av de två man ska trycka fast själv. Jag vill ju inte paja nån av de tunna sladdarna heller.
Mitt blodtryck är just nu kraftigt högt.
Tips?
Tagit hjälp av tänger och pincetter men fästena går inte trycka ner så de fastnar! Inget av de två man ska trycka fast själv. Jag vill ju inte paja nån av de tunna sladdarna heller.
Mitt blodtryck är just nu kraftigt högt.
Tips?
Det där ser ut som en picoblade. Den ska antagligen inte ner så långt som du tror. Om jag har rätt så finns det två små "piggar" på den sida av kontakten som vi inte ser. Dessa ska låsa i två små hål i kontakten i låset.
Du håller kontakten bakochfram så vitt jag kan se på bilden.
Du håller kontakten bakochfram så vitt jag kan se på bilden.
Klicka här för att svara

