15 697 läst ·
17 svar
16k läst
17 svar
Får ingen cirkulation i element
Nu är allt äntligen klart. Det gamla röret fick amputeras och det var det som var problemet Nu funkar alla element som dem ska.
Kan säga att pumpen i auto läge innan gick på 22 watt som var max.
Efter avstängningen går auto på 7 w vilket brukade vara lägsta läget.
Nu får också en bild på boven, den gamla värmefläkten på den iskalla vinden. Man kanske skulle donera den till ett museum?
Kan säga att pumpen i auto läge innan gick på 22 watt som var max.
Efter avstängningen går auto på 7 w vilket brukade vara lägsta läget.
Nu får också en bild på boven, den gamla värmefläkten på den iskalla vinden. Man kanske skulle donera den till ett museum?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden


