Så en stålrörskoppling fungerar som en klämribgskoppling, dvs den kräver inte att röret gängas?
 
Nu är allt äntligen klart. Det gamla röret fick amputeras och det var det som var problemet Nu funkar alla element som dem ska.

Kan säga att pumpen i auto läge innan gick på 22 watt som var max.

Efter avstängningen går auto på 7 w vilket brukade vara lägsta läget.

Nu får också en bild på boven, den gamla värmefläkten på den iskalla vinden. Man kanske skulle donera den till ett museum?
 
  • Ett gammalt rör med isolation och en ny koppling som ersatt den defekta delen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gammal värmefläkt på vind med synliga rör och isolering, märkt som orsaken till hög energiförbrukning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En dammig gammal värmefläkt på en vind med synliga rostiga komponenter och ledningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.