Har Ballingslövs kök och märkte att något small till när diskmaskinsluckan stängdes. Det visade sig att luckan kommit ur läget och hade skavt upp fanér på brädan under luckan. Inget som syns. Jag var mest orolig så inte det kommer fukt in i brädan nu när fanér är borta på ett område.
Frågan är hur ni tycker jag ska behandla området?
 
Jag förstår inte riktigt vad det är för bräda, men är det en yta som inte syns så skulle jag rekommendera att spackla med träspackel och sedan pensla på med lite lack. Men behöver mer info för att kunna ge en bättre inrådan.
Vad är det för bräda?
Exakt vart sitter den?
Vart på brädan blev revan?
Vilken ytbehandling har den?
 
Är det sockeln som går framför diskmskinen, så har det ingen betydelse, den har råa kanter från början.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.