Lilla (?) Amanda kom till världen i går kväll.

Här är dagens Quiz: Vad är då viktigare än att gosa och mysa med en nyfödd bebis?:
Städa snickeboa, slipa hyvelstål eller fixa spåsugen???

Nyfödd bebis sover i vitt linné och beige mössa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Tallguy196 och 7 till
  • Laddar…
Kuggfråga. Alla svar är fel.

Stort grattis!

Åh vad härligt!
Mys och njut varenda sekund du har möjlighet.

Grattis till underverket!!

Härligt! Man förstår verkligen innebörden av "len som en babyrumpa" när man klämt lite på dom där små persikohalvorna :D Himla härligt och återigen tusen grattis!

Vår gräddas i detta nu och om 4 ½ månad så är det vår tur igen (3:e) :D

Chrissofsweden skrev:
Härligt! Man förstår verkligen innebörden av "len som en babyrumpa" när man klämt lite på dom där små persikohalvorna :D Himla härligt och återigen tusen grattis!

Vår gräddas i detta nu och om 4 ½ månad så är det vår tur igen (3:e) :D
Fortsätt njut. I doesn't matter om det är nr 3 or no 5. det är lika underbart i alla fall. I stunder som detta nu blir man lite, kasnke inte nogalgiskt, men mycket mera eftertänksam om livet och mening och annat. Men jag har i alla fall bestämt mig. Njut av livet i detta nu och ta vara på den glädjen som erbjuds. Nåt annat kan vi inte påverka. Njut av barnen NU... En dag snart är det för sent. Carpe diem.......

• Gilla
Chrissofsweden
  • Laddar…
Finns inget bättre😍 jag har 3 barn o de gör en komplett. Stort grattis till underverket😊

S
Grattis! :)

S
Stort grattis! Finns inget bättre än sina barn.

harry73
Grattis!

En vit valp med svarta fläckar nära öronen hålls varsamt i någons hand.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu har balansen ändrats om än marginellt då sonen kom hem med denna grabben. Vi är inte i numerärt antal ännu med flickorna i familjen men vi är en liten bit på väg...:-)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.