Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Härligt! Man förstår verkligen innebörden av "len som en babyrumpa" när man klämt lite på dom där små persikohalvorna
Himla härligt och återigen tusen grattis!
Vår gräddas i detta nu och om 4 ½ månad så är det vår tur igen (3:e)
Vår gräddas i detta nu och om 4 ½ månad så är det vår tur igen (3:e)
Fortsätt njut. I doesn't matter om det är nr 3 or no 5. det är lika underbart i alla fall. I stunder som detta nu blir man lite, kasnke inte nogalgiskt, men mycket mera eftertänksam om livet och mening och annat. Men jag har i alla fall bestämt mig. Njut av livet i detta nu och ta vara på den glädjen som erbjuds. Nåt annat kan vi inte påverka. Njut av barnen NU... En dag snart är det för sent. Carpe diem.......Chrissofsweden skrev:
Klicka här för att svara

