Hej
Jag är precis i början av det stora äventyret att försöka hitta ett hus och har varit i kontakt med Faluhus.
Till skillnad från många här på forumet så måste jag säga att jag blev positivt överraskad. Säljaren skickade offerter snabbt och ringde sedan och kollade att de kommit fram. Om jag förstått saken rätt så är det inte så vanligt. Han kanske är ett unikum. :)

Jag skulle vara tacksam om du vill berätta lite mer om ditt bygge med faluhus och framförallt om det där med att kolla att saker är ok, samt gärna vart du bygger?

Även om fler har erfarenheter så får ni gärna dela med er. Alla tips och råd mottages tacksamt. :)
Vi funderar lite på Anebyhus, Faluhus eller Eksjöhus.
Har du några erfarenheter i val mellan dem? Eller finns andra snälla forumister som kan hjälpa til med råd och erfarenheter?

mvh
Salikons
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.