M Micke620 #1 Medlem · 88 inlägg 11 sep 2012 10:42 Micke620 Medlem 88 inlägg 11 sep 2012 10:42 #1 Är det någon som vet hur jag får isär och kan smörja upp denna blandare, det står inget fabrikat på den
Är det någon som vet hur jag får isär och kan smörja upp denna blandare, det står inget fabrikat på den
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 25 990 inlägg 11 sep 2012 10:57 Demmpa Husägare Kalmar 25 990 inlägg 11 sep 2012 10:57 #2 Det borde bara vara att dra hatten/toppen rakt upp om det inte sitter en liten skruv i bak/framkant.
P perkaby #3 Medlem · Stockholm · 406 inlägg 11 sep 2012 11:14 perkaby Medlem Stockholm 406 inlägg 11 sep 2012 11:14 #3 Tycker den liknar Mora Temp Ess High Lux. Kanske en äldre modell av den som säljs nu? http://www.moraarmatur.se/en/Produc...mp/Mora-Temp-ESS-High/Mora-Temp-ESS-High-Lux/ /P
Tycker den liknar Mora Temp Ess High Lux. Kanske en äldre modell av den som säljs nu? http://www.moraarmatur.se/en/Produc...mp/Mora-Temp-ESS-High/Mora-Temp-ESS-High-Lux/ /P