tja. Min svärfar rev bort buskarna, så nu är alla rötter kvar, de ser ut såhär.
Så nu e min fråga, hur får jag bort de? De sitter ju som berget, går knappt att sätta ner spaden 10-20 cm ifrån pga alla rötter.
För jag antar att de bästa är att gräva upp de? Finns de något lätt sätt eller annan metod eller är det bara att slita hela semester?
Så nu e min fråga, hur får jag bort de? De sitter ju som berget, går knappt att sätta ner spaden 10-20 cm ifrån pga alla rötter.
För jag antar att de bästa är att gräva upp de? Finns de något lätt sätt eller annan metod eller är det bara att slita hela semester?
Måste man verkligen ha en grävare? Kan bli lite besvärligt att få in den till trädgården då det är garage i vägen 
Och stenhuvud som man är vill jag få bort de så fort som möjligt... är trots allt första dagen på semestern och vill inte lägga ner all tid på ett par rötter..
Och stenhuvud som man är vill jag få bort de så fort som möjligt... är trots allt första dagen på semestern och vill inte lägga ner all tid på ett par rötter..
Tigersåg med blad för färskt trä kan vara bra hjälpmedel ivf då jag tagit ner stubbar från träd.
Köra ner den i jorden och kapa rötterna, hur det funkar med just syren eller annat buskage har jag inte koll på än.
Köra ner den i jorden och kapa rötterna, hur det funkar med just syren eller annat buskage har jag inte koll på än.
Dom kommer tillbaka var så säker , men att göra som andra säger tigersåg såga få upp så mycket som möjligt , planera så gräs , när det kommer något kör över med klipparen , som info , det är lika mycket virke under marken som ovan annars faller trädet
När dom kommer upp smörj dom med round upp eller liknande , det är så att så länge det finns rötter kvar , inte större än ett hundhår kommer det upp nytt , kan ta ett tag att bli av med dom
även det som ligger på ev grannes tomt
även det som ligger på ev grannes tomt