Hej!
Har fått mögel i min frysbox efter att jag slagit av den och locket har råkat åka igen
Det är i botten av frysboxen som det börjat mögla en hel del. Vet inte om det är svartmögel eller vad det kan vara, ser mörkt ut iaf? Men borde ju gå att få bort och kunna användas igen väl?
Några tips eller ideer om hur jag bäst får bort skiten därifrån. Några mirakelmedel eller produkter kanske?
Tack på förhand.
Har fått mögel i min frysbox efter att jag slagit av den och locket har råkat åka igen
Det är i botten av frysboxen som det börjat mögla en hel del. Vet inte om det är svartmögel eller vad det kan vara, ser mörkt ut iaf? Men borde ju gå att få bort och kunna användas igen väl?
Några tips eller ideer om hur jag bäst får bort skiten därifrån. Några mirakelmedel eller produkter kanske?
Tack på förhand.
Är det en slät plast-/metallyta tror jag nog inte ens att Klorin behövs utan någon form av allrengöringsmedel duger säkert. Men jag skulle nog i varje fall avsluta med lite Klorin för att få "dött" i eventuella springor/skarvar. Känns bra på något sätt.
Produkter som diskuteras: "Bensaltensid"
Grön-Fri Proffs 5 liter Jape
Tvätta bort alger utomhus
1 499 kr inkl moms
Läs mer
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 125 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 125 inlägg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
