Hej
Jag har tittat på olika uppvärmningsystem och fastnat för Extuna T300 " Allbränslepanna".
ÄR det någon som har en sån installerad?
Hör av er med tips och synpunkter ::)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.