Köpte en extern dvd-brännare då den inbyggda slutat fungera i bärbar dator.
Den nya dyker upp i listan över enheter, men försvinner när jag klickar på den.
Den fungerar bra på en annan dator.
Något tips?
Samsungs support hänvisade till Microsoft, men dem har jag inte kollat ned än.
Brännaren är en samsung se-208
Datorn är en hp med win 7