Köpte en extern dvd-brännare då den inbyggda slutat fungera i bärbar dator.

Den nya dyker upp i listan över enheter, men försvinner när jag klickar på den.
Den fungerar bra på en annan dator.
Något tips?
Samsungs support hänvisade till Microsoft, men dem har jag inte kollat ned än.

Brännaren är en samsung se-208
Datorn är en hp med win 7
 
Ska tillägga att jag kikade på en suportsida från MS, som beskrev hur man ändrade i registret, men det såg inte lika ut, så jag lät det vara.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.