Jag har fastnat för designen på Eva Solos gasolgrill, tycker den är snygg helt enkelt!
Men, är det bara design eller är de nåt att ha?
Är det nån som har en och kan dela med sig av hur den funkar som grill betraktat?
Vad är det för garantier på den?
evasolo-gasol-59cm-rostfri-571204.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.