17 771 läst ·
19 svar
18k läst
19 svar
Ett mus-mysterium.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 845 inlägg
Troligen ja... Vi hade förresten 3 fällor den hösten, 15-20 möss varje morgon. Till slut avtog de i alla fall och vi har inte haft en sådan musinvasion sedan dess.
Att mörda de små stackarna med ström vore synnerligen brutalt och dessutom omdömeslös användning av elektricitet - det skulle möjligen vara kompostkvarnen då
. Nä, ibland för att vara snäll fick katterna nån mus. Vill ni se en mus köra race så snön sprutar så släpp fyra katter efter dem. Inte sällan vann musen racet, tillbaka till stallet...
Att mörda de små stackarna med ström vore synnerligen brutalt och dessutom omdömeslös användning av elektricitet - det skulle möjligen vara kompostkvarnen då
Tja, det är rätt stor skillnad på individer, om man är van vid att se sådant. Teckning, kroppsform, ärr, huvudform, färgnyanser, storlek, öron osv.
Är du inte van, ta foto. Då kan du lätt jämföra senare.
Sju kilo? Stadig kissemisse!Bo.Siltberg skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
