F Frekvenz #1 Medlem · Stockholm · 13 inlägg 21 sep 2010 20:45 Frekvenz Medlem Stockholm 13 inlägg 21 sep 2010 20:45 #1 Är det någon som med ledning av dessa bilder kan säga om jag har ett eller tvårörssystem på mitt element. Ska ta bort elementet nämligen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det någon som med ledning av dessa bilder kan säga om jag har ett eller tvårörssystem på mitt element. Ska ta bort elementet nämligen.
G Gabbe1 #2 Lösvirkesbyggare · Ångermanland · 4 422 inlägg 21 sep 2010 21:52 Gabbe1 Lösvirkesbyggare Ångermanland 4 422 inlägg 21 sep 2010 21:52 #2 Jag skulle säja att det där är ett klassiskt tvårörssystem.
T Thomas_Blekinge #3 Medlem · Blekinge · 12 230 inlägg 19 jan 2019 09:08 Thomas_Blekinge Medlem Blekinge 12 230 inlägg 19 jan 2019 09:08 #3 Rören verkar dimensionerade för självcirculation --> tvårörs.