Bra då kan jag åka ut och slicka på pannorna ;D
OK - cased closed once and for all!
 
Calle Anka skrev:
Bra då kan jag åka ut och slicka på pannorna ;D
:o Vänligen, andas inte på oss efter slicket. :-/ ;D
 
Lovar.....men du har väl sett Gudfadern....i stället för hästhuvud, tänk dig att du vaknar upp med en av Calles Eternitpannor i sängen.... ;D ;D ;D
 
Då har man inspekterat pannan....ser ut som betong onekligen....gissa vad det stod för märke under?

"SKANDIA"

Har de lyckats nästla sig in på mitt tak nu också? ;D
Visste inte att det fanns en panna som heter SKANDIA....någon som hört talas om det?
 
Calle Anka skrev:
Då har man inspekterat pannan....ser ut som betong onekligen....gissa vad det stod för märke under?

"SKANDIA"

Har de lyckats nästla sig in på mitt tak nu också? ;D
Visste inte att det fanns en panna som heter SKANDIA....någon som hört talas om det?
Japp, vi har SKANDIA på taket där vi bor för närvarande. (Byggt -92).
 
Jaha där ser man...inte eternit då i alla fall?
SKANDIA......"skandia"lernas bolag nr....och ändå är man kund....men betongpannor.... ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.