Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Bra då kan jag åka ut och slicka på pannorna ;D
OK - cased closed once and for all!
OK - cased closed once and for all!
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Lovar.....men du har väl sett Gudfadern....i stället för hästhuvud, tänk dig att du vaknar upp med en av Calles Eternitpannor i sängen.... ;D ;D ;D
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Då har man inspekterat pannan....ser ut som betong onekligen....gissa vad det stod för märke under?
"SKANDIA"
Har de lyckats nästla sig in på mitt tak nu också? ;D
Visste inte att det fanns en panna som heter SKANDIA....någon som hört talas om det?
"SKANDIA"
Har de lyckats nästla sig in på mitt tak nu också? ;D
Visste inte att det fanns en panna som heter SKANDIA....någon som hört talas om det?
Japp, vi har SKANDIA på taket där vi bor för närvarande. (Byggt -92).Calle Anka skrev:
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Jaha där ser man...inte eternit då i alla fall?
SKANDIA......"skandia"lernas bolag nr....och ändå är man kund....men betongpannor....
SKANDIA......"skandia"lernas bolag nr....och ändå är man kund....men betongpannor....
Klicka här för att svara