Frågan är väl vilket alternativ den snåle tar? 1. Ta bort eterniten av en firma och sedan sätta upp ett nytt innertak, måla osv. Eller 2. Bygga in eterniten i ett nytt innertak och sedan måla osv.. Vilket alternativ är bäst? Svaren lär väl bli lika många som i den här tråden...