MariaRagnar skrev:
Frågan är väl vilket alternativ den snåle tar? 1. Ta bort eterniten av en firma och sedan sätta upp ett nytt innertak, måla osv. Eller 2. Bygga in eterniten i ett nytt innertak och sedan måla osv.. Vilket alternativ är bäst? Svaren lär väl bli lika många som i den här tråden...
Även den snåle kan möjligen se att det är värdehöjande för fastigheten att eterniten är sanerad ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.