276 568 läst ·
913 svar
277k läst
913 svar
Essbox system från essve
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
219:-/stk på Bauhaus👍 prisgaranti utnyttjad.
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Självklart
Självbyggare
· Stockholm
· 10 259 inlägg
Kanske inte billigare men ett alternativ:
Köp ESSVE på Beijer för 1250 och få en box.
http://www.beijerbygg.se/store/privat/kampanjer/kampanj-på-essbox-från-essve
Köp ESSVE på Beijer för 1250 och få en box.
http://www.beijerbygg.se/store/privat/kampanjer/kampanj-på-essbox-från-essve
Givet beijers priser till att börja med tjänar man på detta?
Känns ju som man får mer skruv för 850 pix på Bauhaus och pröjsar lådan än på Beijer när man får den gratis. Vissa Bauhaus verkar billigare för övrigt. 300 pix på länna häromdagen
Känns ju som man får mer skruv för 850 pix på Bauhaus och pröjsar lådan än på Beijer när man får den gratis. Vissa Bauhaus verkar billigare för övrigt. 300 pix på länna häromdagen
Jag tycker faktiskt att Beijer håller bra priser på just Essveskruvar. Min känsla är att det blir svårt att få lika mycket skruv samt en väska på Bauhaus för 1250:- På andra saker kan Beijer dock vara hutlöst dyra men som sagt vissa saker är de billiga på också.
Ankarskruv Beijer 229, Bauhaus 179. Montageskruv Beijer 249, Bauhaus 159... Blir snabbt en lika stor låda till samma pris... Hur var det med gungor och karuseller?
Ger Beijer ett sympatibesök lite då och då men mer pga att jag tycker synd om dom och att de ibland har någon detalj som min närmaste Bygglada inte har. Utan konto med tillhörande rabatt blir det inte några större inköp
Ger Beijer ett sympatibesök lite då och då men mer pga att jag tycker synd om dom och att de ibland har någon detalj som min närmaste Bygglada inte har. Utan konto med tillhörande rabatt blir det inte några större inköp
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Det är väl ingen som betalar fullpris på Beijer?
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
av hantverkar skaran ja.. men vi privatpersoner är inte förskonade för rabatter.. sist jag va till beijer och skulle ha essve skruv så fick jag då ingen rabatt fast jag frågade,tänkte även få offert på panel men det hade dom inte tid med... åkte på en annan butik och fick 25% rabatt på skruvenhantverkare1 skrev: