image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Var förbi Bygma imorse, fick dessutom 15% rabatt på kampanjpriset så jag betalade 211kr/st.

:)

• Gilla
Tony Rosendahl och 2 till
  • Laddar…
Meh, vi andra då, är ju slut snart i den takten ;)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jckssn skrev:
[bild]

Var förbi Bygma imorse, fick dessutom 15% rabatt på kampanjpriset så jag betalade 211kr/st.

:)

Amatör..... jag ser ju att det hade fått plats 4st till... ;) ;) ;) ;)

• Gilla
helder
  • Laddar…
219:-/stk på Bauhaus👍 prisgaranti utnyttjad.

Självklart

Meeeeeeen...
Varför bor jag i södra Sverige för???
Jag vill också handla billiga lådor...

Mattias_Jo1 skrev:
219:-/stk på Bauhaus👍 prisgaranti utnyttjad.
Hur hänvisade till annan säljare och vilken?

Jag gjorde samma, skärmdump på bygmas julkalender och köpte till 2 lådor för 219:- på Bauhaus. Lär vara försent nu för det, bygmas deal gällde till 23/12.

• Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Lyfter tråden..

395.- just nu på Bauhaus såg jag, ngn som har koll på om det finns billigare?

Givet beijers priser till att börja med tjänar man på detta?

Känns ju som man får mer skruv för 850 pix på Bauhaus och pröjsar lådan än på Beijer när man får den gratis. Vissa Bauhaus verkar billigare för övrigt. 300 pix på länna häromdagen

Jag tycker faktiskt att Beijer håller bra priser på just Essveskruvar. Min känsla är att det blir svårt att få lika mycket skruv samt en väska på Bauhaus för 1250:- På andra saker kan Beijer dock vara hutlöst dyra men som sagt vissa saker är de billiga på också.

Ankarskruv Beijer 229, Bauhaus 179. Montageskruv Beijer 249, Bauhaus 159... Blir snabbt en lika stor låda till samma pris... Hur var det med gungor och karuseller?

Ger Beijer ett sympatibesök lite då och då men mer pga att jag tycker synd om dom och att de ibland har någon detalj som min närmaste Bygglada inte har. Utan konto med tillhörande rabatt blir det inte några större inköp

Det är väl ingen som betalar fullpris på Beijer?

P
hantverkare1 skrev:
Det är väl ingen som betalar fullpris på Beijer?
av hantverkar skaran ja.. men vi privatpersoner är inte förskonade för rabatter.. sist jag va till beijer och skulle ha essve skruv så fick jag då ingen rabatt fast jag frågade,tänkte även få offert på panel men det hade dom inte tid med... åkte på en annan butik och fick 25% rabatt på skruven

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.