276 621 läst ·
913 svar
277k läst
913 svar
Essbox system från essve
TRÄSKRUV CUT6,0X100 FS FZB-100Sauer200str skrev:Jag kollade precis verktygsladans priser och av jag kan komma ihåg så va deras priser högre än bauhaus på några dimensioner eller samma pris, visserligen bara några kronor.
Det bär emot att köpa då dyra skruv, jag har inte blivit övertygad om att använda dem. Vill i först hand som flera andra här ha väskans med sitt system.
TRÄSKRUV CUT6,0X80 FS FZB-100
TRÄSKRUV CUT 6,0X100 FS CS-100
Här är några ex, för dessa betalade jag 10kr/paket mindre än vad bauhaus tar för den enligt deras web.
Lägg till att man får 25kr/låda skruv i rabatt på väskan så är han svårslagen när det kommer till pris på essve-skruv
Givetvis var det inte samma dimensioner jag kollade på =P
Jag kan inte skillnaden mellan dem olika beteckningarna
Fzb är väl elförzinkat?
Jag kan inte skillnaden mellan dem olika beteckningarna
Fzb är väl elförzinkat?
Så är det ju alltidSauer200str skrev:
Fzb = inomhus
CS = utomhus
Sedan har ju Bauhaus ett rätt begränsat sortiment och personalen har noll koll, så i vilket fall som helst hade jag ändå varit tvungen att beställa hem en del av de dimensionerna som jag behöver.
Ja givetvis =P
Okej då är det som jag trodde =)
Ja jag tänkte det med det kändes som att det saknades många dimensioner på hyllan.
Det va en som stod där och plockade upp när jag va där, jag stod säkert 20 min och funderade vid hyllan men han frågade aldrig om jag behövde hjälp så det kändes som att inte han besatt någon kompetens iaf.
Får ringa bygglovsmatte och fråga
Okej då är det som jag trodde =)
Ja jag tänkte det med det kändes som att det saknades många dimensioner på hyllan.
Det va en som stod där och plockade upp när jag va där, jag stod säkert 20 min och funderade vid hyllan men han frågade aldrig om jag behövde hjälp så det kändes som att inte han besatt någon kompetens iaf.
Får ringa bygglovsmatte och fråga
Haha Na jag väntade inte så jag funderade men förväntade mig att nissen skulle fråga mig.
Jag vandrade lite och jämförde priser mot dem andra skruvmärkena med med hela tiden i samma gång.
Haha ne knappast, raka motsatsen däremot=P
Jag jobbar som skiftare med instrumentunderhåll på ett massabruk så det är knappt aldrig sitta för mig
Jag vandrade lite och jämförde priser mot dem andra skruvmärkena med med hela tiden i samma gång.
Haha ne knappast, raka motsatsen däremot=P
Jag jobbar som skiftare med instrumentunderhåll på ett massabruk så det är knappt aldrig sitta för mig
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Var rädd om hon, samtidigt behöver du ju inte vara rätt att köpa en stekpanna (som jmf. med verktyg) eller tom. mat i present till hon på kommande bemärkelsedagarfredl skrev:
Idag på Bauhaus så hade Essve fått kraftigt utökad hyllplats och tre killar med Essve-kläder höll på och packade upp pallvis med skruv och annat. Det såg ut som att det nu närmade sig 100 hyllmeter med deras små gröna lådor.
Verkar som det går bra för dom.
Verkar som det går bra för dom.