Hej!
Har någon av er någon bra tips vad man kan byta ut dessa gamla gångjärn mot? Jag är så less på att dörrarna i köket hänger och inte stänger ordentligt när alla gångjärnen börjar bli till åren. Provade göra nya hål, och det fungerade.. ett tag..
Tror luckorna kallas överfallsluckor eller överfalsade luckor.
Något som är lite mer stabilt än dessa: