Hej!
Mina verandadörrar börjar efter 40+ se rätt slitna ut på paneldelen under glaset på den övre halvan. Fick en ide om att köpa nya 3-glasfönster och ersätta panelen med det på undre halvan. Det borde ju vara ganska lätt eftersom man säljer terassdörrar med glas även på nedre delen, för övrigt ser dom ju exakt likadana ut.
Jokern är väl stabiliteten så att dörren inte skevar ur vinkel, idag är det panel på utsidan och masonit på insidan.
Någon som gjort det här med lyckat resultat? Eventuella fällor?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder