Hej,
Det finns många larminstallatörer här så tänkte försöka få svar på en fråga.
Jag har en Ernitec Basic 3000 DVR och skulle vilja komma åt denna via min iphone. Det skall fungera via vanlig webbrowser, men jag är intresserad av att komma åt den via telefonen eller paddan.
Någon kunnig som kan hjälpa mig?
Tack!