7 240 läst ·
2 svar
7k läst
2 svar
Erfarenheter Mjöbäcksvillan?
Som rubriken lyder. Finns det några här inne som kan ge bra/negativa omdömen och så mycket info ang ditt bygge ihop med mjöbäcksvillan?
Har hittat en säljare som verkar vara kanon, och med många års egen erfarenhet som snickare osv. Riktigt seriöst intryck. Men hur är deras entreprenad bolag osv.
Bomba mig med info.
/Mvh
Har hittat en säljare som verkar vara kanon, och med många års egen erfarenhet som snickare osv. Riktigt seriöst intryck. Men hur är deras entreprenad bolag osv.
Bomba mig med info.
/Mvh
Sök här i forumet på Mjöbäcksvillan.
Vi valde en annan leverantör och har ingen egen erfarenhet av dem, men vi valde bort dem i vår process och vi är otroligt nöjda med Eksjöhus som vi istället valde.
Vi valde en annan leverantör och har ingen egen erfarenhet av dem, men vi valde bort dem i vår process och vi är otroligt nöjda med Eksjöhus som vi istället valde.
Hej, vi bygger med Mjöbäcks och hittills är vi nöjda. Däremot har vi haft oturen att få klåpare till snickare, Falkenbergs Bygg. Sneda takstolar, missade luftspalter, regnvatten leddes ner i yttervägg, problem med fukt och hittills knappt ett rätt. Vi var tvungna att slänga ut dem, men tyvärr får vi försöka lösa alla problem vi nu fått...M memike skrev:Som rubriken lyder. Finns det några här inne som kan ge bra/negativa omdömen och så mycket info ang ditt bygge ihop med mjöbäcksvillan?
Bomba mig med info.
/Mvh
Klicka här för att svara