Jag och min man har köpt en tomt där planerar att bygga ett hus på runt 80 kvm. Vi har tittat runt på bland olika husleverantörer och fastnat för Sandhamn 23-85 från Hudikhus. Jag hittar inte så mycket skrivet om Hudikhus, så ställer därför frågan här. Vilka erfarenheter har ni av denna husleverantör? Tacksam för era kommentarer!