Jag och min man har köpt en tomt där planerar att bygga ett hus på runt 80 kvm. Vi har tittat runt på bland olika husleverantörer och fastnat för Sandhamn 23-85 från Hudikhus. Jag hittar inte så mycket skrivet om Hudikhus, så ställer därför frågan här. Vilka erfarenheter har ni av denna husleverantör? Tacksam för era kommentarer!
 
  • Gilla
BenjiVilla
  • Laddar…
Hej Marie,
Gick ni vidare med hudikshus? Vad är din erfarenhet av dem?
 
  • Gilla
BenjiVilla
  • Laddar…
iunke iunke skrev:
Hej Marie,
Gick ni vidare med hudikshus? Vad är din erfarenhet av dem?
också nyfiken dom har många alternativ. men nyfiken på hur processen gick till?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.