13 335 läst ·
18 svar
13k läst
18 svar
Erfarenheter Himlekök eller Åraslöv kök?
Ja, det är väl intressant om tio personer säger att deras Mazda kostade mellan 150-350 tusen och de med BMW säger 500-800, så kan jag besluta vilka jag kan och inte kan lägga energi på att prata med.X xLnT skrev:
Visst kan man tycka så, men om de nu säger runt 400k för både Mazda och BMW då? Jag är mer detaljerad i min natur och känner inte att jag kan jämföra andras kök med mitt eget enkom på vad de betalat för det.Okarlsson skrev:
Det hade varit mer rimligt om du frågat hur många underkåp, högskåp och överskåp som ingick i priset, eller vad kostnaden per skåp blev i snitt. Inte bara vad totalkostnaden var.
Men om du ska köpa nytt kök så rekommenderar jag dig att ställa prisfråga till så många tillverkare du kan hitta.
Det hänger ju också ihop med hur du vill att ditt kök ska se ut såklart.
Man måste börja nånstans, och jag hade inte börjat fråga på ett forum vad totalkostnaden blir för olika medlemmars köksval.
Då är vi olika.X xLnT skrev:Visst kan man tycka så, men om de nu säger runt 400k för både Mazda och BMW då? Jag är mer detaljerad i min natur och känner inte att jag kan jämföra andras kök med mitt eget enkom på vad de betalat för det.
Det hade varit mer rimligt om du frågat hur många underkåp, högskåp och överskåp som ingick i priset, eller vad kostnaden per skåp blev i snitt. Inte bara vad totalkostnaden var.
Men om du ska köpa nytt kök så rekommenderar jag dig att ställa prisfråga till så många tillverkare du kan hitta.
Det hänger ju också ihop med hur du vill att ditt kök ska se ut såklart.
Man måste börja nånstans, och jag hade inte börjat fråga på ett forum vad totalkostnaden blir för olika medlemmars köksval.
Klicka här för att svara