3 617 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Erfarenheter Bra hus / Eksjöhus?
Vi har precis skrivit avtal med Eksjöhus. För oss fanns inga alternativ eg. Efter att ha tittat på 4 (fyra) olika Eksjöhus där alla haft olika hantverkare och inga hus hade större brister i kvalitet var valet lätt.
Vi har tittat på hus från flera tillverkare där vi inte alls varit nöjda med det vi sett i hantverk. Det har varit böljande golv, böljande väggar, dålig målning mm. Någon tillverkare har gått helt bort redan vid första kontakt med säljaren då intrycket var allt annat än positivt!
Har en vän som byggt med Eksjöhus och de är väldigt nöjda! Det vi hittills har egen erfarenhet av lämnar inget övrigt att önska.
Lycka till!
Vi har tittat på hus från flera tillverkare där vi inte alls varit nöjda med det vi sett i hantverk. Det har varit böljande golv, böljande väggar, dålig målning mm. Någon tillverkare har gått helt bort redan vid första kontakt med säljaren då intrycket var allt annat än positivt!
Har en vän som byggt med Eksjöhus och de är väldigt nöjda! Det vi hittills har egen erfarenhet av lämnar inget övrigt att önska.
Lycka till!
Jag kan bara instämma med vad Drömmarn skriver. Vi är på g nu med bygglov för ett Eksjöhus och det känns jättebra. Vi valde Eksjöhus därför att vi, efter besök hemma hos andra som byggt Eksjöhus, upplever att de bygger gedigna hus samt att det är ett gammalt husföretag med stabil ekonomi. Dessutom kände vi direkt att personkemin stämmer jättebra med säljaren som är hjälpsam, lyhörd och alltid tar sig tid att svara på våra frågor. Hitintills bara positiva erfarenheter och det känns tryggt! Hoppas ni ska komma att känna detsamma oavsett vilken firma ni slutligen väljer!
Vi har vart i kontakt med båda och finner trevlig service hos dem båda två!
Här faller dock valet på Bra Hus
Dock har vi inte satt igång med något bygge ännu, så jag kan inte uttala mig så lång.
Däremot har vi besökt ett par som byggt med Bra Hus och det fanns inget dåligt att säga.
Rejäla hus!
Här faller dock valet på Bra Hus
Däremot har vi besökt ett par som byggt med Bra Hus och det fanns inget dåligt att säga.
Rejäla hus!
Klicka här för att svara