4 935 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Erfarenheter av "Purity" från Swedoor ?
Ska sätta in en glasdörr till mitt vardagsrum, och har tittat på Purity-serien från Swedoor.
Någon här med erfarenhet av denna dörr?
Jag vet att det finns liknande dyrare dörrar, men dessa är inte aktuella då de är.....dyrare...
Någon här med erfarenhet av denna dörr?
Jag vet att det finns liknande dyrare dörrar, men dessa är inte aktuella då de är.....dyrare...
Har ingen erfarenhet av just Swedoor, men har själv precis satt in dörrar från Diplomatdörrar som ser likadana ut som Purity. Och dom var billigare än Swedoor. Gav 1570:- för dörr inkl karm, dock inte glasad. Kolla på http://www.diplomatdorrar.se/iivita.html dörren heter Contur.
Jo jag har kollat dessa med, men vill helst inte ha en vit dörr...
Skulle nog preciserat mig lite mer.
Dörren jag är intresserad av är ek-folierad GW04L enkeldörr i 10x21 modul.
Det jag är lite orolig över är om dörren börjar hänga ner efter ett tag, då den förmodligen är ganska tung med glas i.
Skulle nog preciserat mig lite mer.
Dörren jag är intresserad av är ek-folierad GW04L enkeldörr i 10x21 modul.
Det jag är lite orolig över är om dörren börjar hänga ner efter ett tag, då den förmodligen är ganska tung med glas i.
Vår ytterdörr är Swedoor och den är kanon. (ett stort runt fönster)Likaså vår toalettdörr är från swedoor(minns inte namnet,slät med runt fönster också) den är också kanon. Har två st utan glas Purity-serien också,men dom har inte kommit upp än...men dom ser fina ut i alla fall ;D
Men nog måste dom bygga dom rejäla för att klara tyngden av glaset...
Lycka till!
Men nog måste dom bygga dom rejäla för att klara tyngden av glaset...
Lycka till!
Klicka här för att svara