Hej jag är ny på forumet!
Jag har hamnat här många gånger när jag sökt efter råd kring husfixande och fått mycket matnyttig info så att det var hög tid att skaffa ett eget konto.
Jag och maken har köpt oss ett hus och vi funderar på att låta sätta in ett kök från Kitchn. Deras pris (med undantag av bänkskivan som vi tänkte skaffa annorstädes) ligger inte jättemycket över IKEA:s vilket får ses som positivt. Har någon erfarenhet av dem vad gäller kvalitet på köket service osv?