Hej jag är ny på forumet!

Jag har hamnat här många gånger när jag sökt efter råd kring husfixande och fått mycket matnyttig info så att det var hög tid att skaffa ett eget konto.

Jag och maken har köpt oss ett hus och vi funderar på att låta sätta in ett kök från Kitchn. Deras pris (med undantag av bänkskivan som vi tänkte skaffa annorstädes) ligger inte jättemycket över IKEA:s vilket får ses som positivt. Har någon erfarenhet av dem vad gäller kvalitet på köket service osv?
 
Ingen aning men jag rekommenderar att kolla om de har lager lokalt. När jag köpte kök från epoq skulle alla kompletteringar skickas från Slovenien viket både blev dyrt och tog tid.

Fördelen med IKEA är att allt finns på hylla.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.