Hej!

Hittade denna på julas site > http://www.jula.se/spotlightramp-med-rorelsesensor-g4-128419 verkar mycket intressant då man ofta har händerna fulla eller smutsiga i köket. Frågan är hur länge de lyser om man inte viftar med tassarna under den samt hur man snabbt stänger av de?

Någon som har erfarenhet. Kontaktat jula också men vill ha mer feedback.

Mvh

Robin

Fick svar nu:

Hej!

Den slocknar inte automatiskt, utan man får "vispa" med handen igen.

Mvh

Säljare
Jula Postorder AB

Finns en nackdel bara.. det är inge roligt att komma åt 20watts lampor heller när dom varit på en stund..

de e ju bra att det räcker att vara 5 cm ifrån då ju :), ja har iallafall beställt 3 st

haha första gången jag stötte på en sån så satt dom under ett överskåp i kök med sån belysningslist och jag sträckte mej ju fram och vifta men inget hände så då kom jag åt dom.. :)

allright, hur som haver, det är billigt iallafall :) , funkar dom inte bra så blir det reklamation

Intressant. Betydligt billigare än att bara köpa en lös sådan där rörelsevakt. Kanske man skulle köpa några och slakta ;)

billigt beror på hur många man får "slakta" i jämförelse till att köpa kvalite direkt.:)

ja har monterat 2 st nu ovanför diskbänken och dom funkar mkt bra och lyser fint :) Jag monterade dom lite längre in under väggskåpet för att dom inte ska tändas o släckas när man står och arbetar :)

En uppdatering, släcktes och tändes lite som dom ville och levde jävel! Skickade dessa på skroten efter typ ett år,

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.