Jag står inför en totalrenovering av mitt badrum, och har fått in en offert från Bad & Bygg AB i Stockholm (http://www.badochbygg.se) som verkar bra och som jag starkt överväger att anta.

Är det någon som har erfarenheter av dessa? Det ser bra ut på hemsidan osv, men man vet ju aldrig.. :O

(Tidigare hette dem Enskede Bad & Bygg AB)

Jag har haft dem hemma för att bila ut ett gammalt garage golv samt gjuta ett nytt. Och jag måste säga att jag är positivt överaskad. Kom på avtalad tid höll rent och snyggt. Har till och med rekommenderat en polar att anlita dem. Nu kanske inte detta var det mest avancerade jobbet men helt klart seriösa.
Skulle med största sannolikhet anlita dem igen om det är så att jag ska renovera något mera.

Tack, skönt att höra!

Begär in referenser från företaget och åk och titta på liknande jobb så har du möjlighet att bilda dig en egen uppfattning.

emmaeriksson: hur gick det? anlitade ni dem? eller några andra? resultatet, nöjda? vi bor i närheten och har haft Bad och bygg hemma men tvekar eftersom vi inte känner några som anlitat dem.

marska skrev:
emmaeriksson: hur gick det? anlitade ni dem? eller några andra? resultatet, nöjda? vi bor i närheten och har haft Bad och bygg hemma men tvekar eftersom vi inte känner några som anlitat dem.
Hej!
Jag anlitade dem aldrig. Lade ner badrumsrenoveringen eftersom att jag inte hittade något företag som kändes bra, och blåste ut köket istället :) Jag fick lite dåliga vibbar av dem.

Till köksrenoveringen anlitade jag Richard Byggare istället (http://www.richardbyggare.se/) vilket jag är ganska nöjd med. Vet att de även gör badrum, så du kan ju alltid begära in offert från dem.

tack för snabbt svar, emmaeriksson!

varför fick du dåliga vibbar?

Nu är det ju snart ett år sedan jag var i kontakt med dom, så jag minns inte exakt. Det var nog mest helhetsintrycket. Men det var som sagt bara en magkänsla, plus att jag inte hittade några riktigt bra referenser.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.