4 453 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Erfarenheter av Eksjöhus?
Vi funderar på att bygga ett Rosvik eller ett Tärnsjö hus med Eksjöhus i Västerås. Någon som har erfarenheter från dessa hus eller från eksjöhus överhuvud taget? Positiva? Negativa? Håller de vad de lovar gällande leveranstider och priser osv? Tacksam för svar...
Moderator
· Stockholm
· 57 860 inlägg
Använd sökfunktionen här. Det finns spaltkilometer skrivet om Eksjöhus.
Hej,
Vi bygger ett Eksjöhus i Stockholm. Eller vi ska förhoppningsvis börja bygga. Vi har inte fått skriftligt ännu vad gäller leveransdatum. Men vid vårt första möte snackade de om inflyttning ca 9 månader innan det kommer att bli och det är helt deras fel. Det går för bra för dem och de har inte plats i fabriken att tillverka alla hus de säljer. Jag tycker att det varit ett oproffsigt bemöteande hela vägen. Säljarna i Västerås har jag ingen erfarenhet av.
Vi bygger ett Eksjöhus i Stockholm. Eller vi ska förhoppningsvis börja bygga. Vi har inte fått skriftligt ännu vad gäller leveransdatum. Men vid vårt första möte snackade de om inflyttning ca 9 månader innan det kommer att bli och det är helt deras fel. Det går för bra för dem och de har inte plats i fabriken att tillverka alla hus de säljer. Jag tycker att det varit ett oproffsigt bemöteande hela vägen. Säljarna i Västerås har jag ingen erfarenhet av.
Klicka här för att svara