A Alex_Yohani #1 Medlem · Örebro · 2 inlägg 20 feb 2015 19:00 Alex_Yohani Medlem Örebro 2 inlägg 20 feb 2015 19:00 #1 Hej Vad är era erfarenheter av att bygga hus med Eksjöhus i Örebro? #eksjöhus #örebro
A Amali #2 Medlem · Örebro län · 3 inlägg 22 feb 2015 21:48 Amali Medlem Örebro län 3 inlägg 22 feb 2015 21:48 #2 Riktigt dåliga tyvärr!
A Alex_Yohani #3 Medlem · Örebro · 2 inlägg 22 feb 2015 23:05 Alex_Yohani Medlem Örebro 2 inlägg 22 feb 2015 23:05 #3 Kan du förklara varför? Tack
A Amali #4 Medlem · Örebro län · 3 inlägg 24 feb 2015 21:04 Amali Medlem Örebro län 3 inlägg 24 feb 2015 21:04 #4 Kommunikationen är inte bra. Återkopplar aldrig utan att man får jaga säljaren, som aldrig ringer upp och dessutom svår att få tag på.
Kommunikationen är inte bra. Återkopplar aldrig utan att man får jaga säljaren, som aldrig ringer upp och dessutom svår att få tag på.