Hej
Vad är era erfarenheter av att bygga hus med Eksjöhus i Örebro?
 
Riktigt dåliga tyvärr!
 
Kan du förklara varför? Tack
 
Kommunikationen är inte bra.

Återkopplar aldrig utan att man får jaga säljaren, som aldrig ringer upp och dessutom svår att få tag på.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.