2 990 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Erfarenheter av AEGs vitvaror?
Vi ska bygga nytt kök och har fått ett prisförslag från HTH, inklusive vitvaror från AEG. De har just nu ett bra erbjudande på AEG-produkterna, så vi funderar på att nappa på det om vi bestämmer oss för HTH som köksleverantör.
Frågan är nu: Hur bra är AEGs vitvaror? Någon som har positiva eller negativa erfarenheter?
Det gäller integrerade kyl, frys och diskmaskin, inbyggnadsugn, kombiugn (micro/varmluft), häll och inbyggd köksfläkt.
Frågan är nu: Hur bra är AEGs vitvaror? Någon som har positiva eller negativa erfarenheter?
Det gäller integrerade kyl, frys och diskmaskin, inbyggnadsugn, kombiugn (micro/varmluft), häll och inbyggd köksfläkt.
Ja, det är samma koncern, men så vitt jag vet inte exakt samma produkter.
Klicka här för att svara