Vi ska bygga nytt kök och har fått ett prisförslag från HTH, inklusive vitvaror från AEG. De har just nu ett bra erbjudande på AEG-produkterna, så vi funderar på att nappa på det om vi bestämmer oss för HTH som köksleverantör.

Frågan är nu: Hur bra är AEGs vitvaror? Någon som har positiva eller negativa erfarenheter?

Det gäller integrerade kyl, frys och diskmaskin, inbyggnadsugn, kombiugn (micro/varmluft), häll och inbyggd köksfläkt.
 
Numera samma som Electrolux väl?
http://www.electroluxgroup.com/en/brand-aeg-electrolux-348/
 
Ja, det är samma koncern, men så vitt jag vet inte exakt samma produkter.
 
Om du söker "AEG-Electrolux" på Prisjakt så ser det ut som same-same för mig :)
 
Jag köpte IKEA:s Electrolux induktionshäll, inbyggnadsugn/micro, kyl/frys och är väldigt nöjd med dem. När jag kollade på hällar såg jag att samma häll fanns "brandad" som AEG.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.