Hej!
Vi är ett par designstudenter som håller på med en undersökning om servicen kring husköp och byggnation. Syftet med projektet är att finna faktorer i köpprocessen som kan förbättras. Vi hoppas att ni vill vara med och delge oss era erfarenheter från tidigare husköp. Nedan finns en länk till en kort enkät.

http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=fdxZA5oL2y_2fnwjXtWqLnaw_3d_3d

Massor av kärlek!
från Anneli, Lisa och Johannes
 
Jag räknar med att ni delger ert arbete här på byggahus.se sedan också!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.