R rikardt #1 Medlem · Västragötalanda · 7 inlägg 14 feb 2010 21:31 rikardt Medlem Västragötalanda 7 inlägg 14 feb 2010 21:31 #1 Är det något som har erfarenhet (eller bilder) av Götenehus prisma eller Dalsäter?