31 544 läst ·
226 svar
32k läst
226 svar
Era Byggahus-forum-namn?
Lustigt... Jag kallas oxå för token av några i min närhet. Detta pga. jag satt hemma och dummade mig för x-antal år sedan, jag tog på mig en huvtröja och drog huvan bakom öronen så de stod ut samtidigt som jag gjorde en grimage. De tyckte jag såg ut som toker då.toker78 skrev:
Det som är lite extra roligt är att jag oxå är född 78 och i många avseenden brukar använda mig av token78 som alias
Jag bor där.
Medlem
· Västra Götaland
· 344 inlägg
Okej, får väl göra ett inlägg i denna långlivade tråd....
För att jag och familjen bodde på ett ställe som kallades det....... Har nu flyttat in till stan, men nicket får leva vidare.
=====================
Med mobil via byggahus-appen
För att jag och familjen bodde på ett ställe som kallades det....... Har nu flyttat in till stan, men nicket får leva vidare.
=====================
Med mobil via byggahus-appen
Lille Hobbit - huvudfiguren i ringarnas herre en otrolig modern saga som
jag gillade som barn och gör det än idag -
dessutom hette min första katt just Hobbit
en otrolig kelig och gullig hane som var familiemedlem i nästan 18år innan
det var dags för honom att lämna jordelivet
För att hedra honom - är mitt smeknamn Hobbit
"Ju mer jag lär känna människor, desto mer tycker jag om katter"
jag gillade som barn och gör det än idag -
dessutom hette min första katt just Hobbit
en otrolig kelig och gullig hane som var familiemedlem i nästan 18år innan
det var dags för honom att lämna jordelivet
För att hedra honom - är mitt smeknamn Hobbit
"Ju mer jag lär känna människor, desto mer tycker jag om katter"
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Mitt namn? För att jag bor där.
Palatset kommer från min och min makes första lägenhet som vi kallade palatset. Vi var mkt nöjda med den. Sedan bestämde vi oss för att bygga palatset2 och där emellan bodde vi en kort tid rathole. Sedan fick vi för oss att bygga palatset3 och fick bo i rathole2 emellan. Och för tillfälligt bor vi i rathole3 eftersom vi har köpt och skall renovera palatset4. Förhoppningsvis blir det även ett palats (i våra ögon).