31 545 läst ·
226 svar
32k läst
226 svar
Era Byggahus-forum-namn?
Jag gillar också amerikansk football. Chicago Bears är dock överlägset bäst!
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Mitt namn kommer ifrån delar ifrån mitt förnamn och en omkastning av vissa bokstäver i efternamnet. Uppstod när jag behövde ett ikogninto namn när jag skulle göra ett inlägg på ett forum som syslade med saker som just mittforum namn är bra på. Där slutar dock likheterna för jag är inte bra på sådana saker och bor i fel ände av landet.
Mitt / vårt e nog lätt att räkna ut... eller?
Jag heter Benny... fjällan heter Lina... så va de klart
Jag heter Benny... fjällan heter Lina... så va de klart
Ja Mercafreak..... va säjjer man.. ;D
E väll Mercafreak antar jag.....

E väll Mercafreak antar jag.....

Jag är ganska lat så jag tog 4 bokstäver på rad på tangentbordet, dvs, asdl, snabbt och enkelt!
Jag är lika lat på tomten det är därför ni inte hittar några inlägg om "bygg" det mesta som hänt är att ngn myndighet döpt om fastigheten (till 3). Byråkrater kan minnsan hålla sig sysselsatta. Det finns även en målad foderbräda som jag tänkt sätta upp (i 5 år!). Den brädan kanske dock passar bättre under "onödiga köp".
Jag är lika lat på tomten det är därför ni inte hittar några inlägg om "bygg" det mesta som hänt är att ngn myndighet döpt om fastigheten (till 3). Byråkrater kan minnsan hålla sig sysselsatta. Det finns även en målad foderbräda som jag tänkt sätta upp (i 5 år!). Den brädan kanske dock passar bättre under "onödiga köp".
Viltfjall... Tja, heter så med prickar i efternamn: Viltfjäll. Ett vilt fjäll vet väl alla vad det är? Taskig fantasi i inledningsskedet av reggandet när alla mina "vanliga" nät-nick var upptagna 
:'(
Mitt nick ver. 1 (Boden) kom till när jag började gymnasiet en gång i tiden och vi var FEM st Jonas i en klass om 26. :
Snabbt som attan hade vi alla fått ett eller annat smeknamn och mitt fick jag från att jag var född och uppvuxen i Boden. Jag hade dock tagit mitt förnuft till fånga och emigrerat till Piteå för att gå gymnasiet (och har så blivit kvar sen dess.)
ver. 2 bODEN kom med datoriseringen av mitt liv och
ver. 3 b0D3N av Internetiseringen.
ver. 2 bODEN kom med datoriseringen av mitt liv och
ver. 3 b0D3N av Internetiseringen.
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Cosmo: Jag är helt "spejsad"
.... är mitt eget "nic"
Robert_Maria: Ja, det är så vi heter i förnamn!
.... är mitt eget "nic"
Robert_Maria: Ja, det är så vi heter i förnamn!
