6 009 läst ·
6 svar
6k läst
6 svar
Epoq kök?
Någon som har erfarenhet av Epoq kök? Vi hade tänkt oss Ikeas svarta högblanka, men det har dom ju slutat tillverka! Så nu lutar det åt Epoq med svarta underskåp och ek överskåp.
Nu undrar vi ju förståss över kvaliteten på Epoq köken och på om dom liksom i Ikea kommer i platta paket eller om dom är färdigt monterade?
Någon som vet?
Nu undrar vi ju förståss över kvaliteten på Epoq köken och på om dom liksom i Ikea kommer i platta paket eller om dom är färdigt monterade?
Någon som vet?
Jag har väl inga stora planer på att vara Epoqs företrädare på forumet (även om vi fallit för delar av deras utbud och dess kvalitet) men ett så negativt inlägg vill jag väga upp genom att säga att den kontakt vi har haft med Epoq har enbart varit mycket positiv.
Sett till den kvalitet de erbjuder på sina kök i förhållande till priset så skulle jag ALLTID rekommendera dem åt alla som går i köksbytar-tankar.
Kanske får jag lov att återkomma i ämnet när vi går vidare i beställningsfasen.
Sett till den kvalitet de erbjuder på sina kök i förhållande till priset så skulle jag ALLTID rekommendera dem åt alla som går i köksbytar-tankar.
Kanske får jag lov att återkomma i ämnet när vi går vidare i beställningsfasen.
Det är väl egentligen inget fel på Epoq-köken, prisvärt som få . Däremot blir det ju lite ovant att inte prata med köksförsäljaren när det blir problem eller man har frågor. Istället ska man prata med en kundtjänst där dom flesta personerna aldrig har installerat ett kök och därför förstår rätt lite av vad man säger. Det är ju lite annat att prata direkt med kökssäljaren om han dessutom har erfarenhet från köksbyggen.
Moderator
· Stockholm
· 57 821 inlägg
Låter ju lite som bilbranschen. Får man problem med bilen så får man aldrig prata med någon annan än kundmottagaren på verkstaden som enligt egen utsago aldrig sett under huven på en bil (Saab Ana Akalla: "jag är KUNDMOTTAGARE jag har aldrig sett under huven").
Klicka här för att svara