Hej!

Vi planerar att bygga ett egenritat hus i Tyresö, sydöst om Stockholm. Är det någon som har några tips på byggare, sprängare, VVS'are, elektriker etc som är bra och dessutom billiga ;D

Tack för svar!
 
Jag är också intresserad av byggare i Tyresö - var ska ni bygga, RD? Vi ska bygga i Gimmersta. Jag har hört om ett företag som heter Liwa bygg i Tyresö, men jag vet inte hur stora uppdrag de utför.
 
Vår utbyggnad gjordes av Ösmo Bygg (inga problem för dem att jobba i Tyresö). Vi har också anlitat Fransson bygg och Inredningar. Båda har varit bra.

/Martin
 
Saharah skrev:
Jag är också intresserad av byggare i Tyresö - var ska ni bygga, RD? Vi ska bygga i Gimmersta. Jag har hört om ett företag som heter Liwa bygg i Tyresö, men jag vet inte hur stora uppdrag de utför.
Saharah, vart skall ni bygga i Gimmersta ? Bor själv i Gimmersta.

Det finns många byggare osv .. bra som dåliga ..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.