Hej
Skulle vilja ha lite tips på byggentreprenör i åkersberga området, har planerat att bygga till våran villa med 1,5 plan med en byggyta på ca 60kvm.
Sedan undrar jag vilken entreprenadsform som ni rekomenderar, totalentreprenad, rörligtpris. Vill gärna höra era erfarenheter?
//T